Sommar fint



Tänkte ge er lite tips för att bli lite sommar fin!
Personligen tycker jag att det är mer sommerigt med vågit hår på sommaren, rakt och stilrent hör mer till vinter och höst. Och även mitt hår, som många andras, blir rakt så fort man går ut i de ruggiga vintervädret. Därför passar jag på med lockarna nu när det är tort och soligt! När jag fixar mitt hår lägger jag i lite glanssprey och sen sover jag med en ihop rullad krulls(tofs) på huvudet. När jag vaknar tar jag sen ut tofsarna och tuperar håret lite och använder lite sprey, då håller de sig vågit och fint hela dagen!
Den blommiga toppen ovan kommer ifrån Lindex och kostar 149 kr. Solbrännan har jag fixat ute i solen, men bättrat på med en lätt brun utan sol effekt ifrån Apoteket. Flaskan har etiketten Sun kissed och luktar väldigt gott. Den ger en matt brun tun utan oranga linjer! Har även ett puder ifrån Make up store, som är super bra! Ganska dyst, men definitivt värt det!

XOX
Lilla Blå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0