Det är galet!...

...Hur man kan vänta så innerligt på helgen. Det kommer verkligen göra mig tokig. Men jag står inte ut mer! Jag vill ha lov och absolut inga läxor. 
Idag har vi haft fältstaffeten med hela skolan. Det var ganska kul,
haha, jag och Malin kommer antagligen vara på Kungälvs postens
sommarframsida i våra fina vikinga kläder!  Urgulligt ju!
Jag och Linda klarade av att bygga lego fint och sen åt vi äggmacka med Jesus.
Jag hade träskor på mig och fick en förjävla skoskav(brukar jag ALDRIG få),
så jag snodde helt enkelt Tjorvens skor. Tack för lånet, gullet!

Jag känner att jag egentligen borde skriva mitt människan
socialt och kulturellt arbete just nu men är i ganska stor
brist på insperation. Samma är det med bloggen,
några roliga idéer ifrån er läsare vad ni vill att jag skall skriva om?
Berätta gärna lite om er själva också, mesta dels är det ju mina
vänner som läser men jag har också upptäckt en del främlingar.
Vad ska ni göra i sommar? Vilken linje går ni? Vad är er favorit glass?

XOX
Lilla Blå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0