Världens bästa varm choklad

Oboy släng dig i vägen för här kommer min mammas egna hemma gjorda recept!

1 dl Vatten
4 msk Kakao
4 msk Vanilj socker
Och ös på med så mycket vanligt socker du känner för!
Blanda och värm upp i en kastrull

När det är blandat och inte finns några klumpar så tillsätter du:
1 dl Mjölk
½ dl Grädde

Blir såå god! Men kanske inte den allra nyttigaste. Fast den skulle nog kunna jämföras med oboy och då tror jag denna skulle vara bättre eftersom den är gjorde av producter du vet vad dem innehåller. Men de "onyttiga" är nog det samma i dem båda. Fast min mammas är mycket godare!



XOX

Kommentarer
Postat av: Cecilia

jag får testa och göra de då! blir den inte god kommer jag hem till dig så får din mamma göra den till mig :) <33

2009-02-02 @ 19:52:59
URL: http://ceciliaerlandsson.blogg.se/
Postat av: Mammis

Vi kan väl diskutera receptet((L))

2009-02-04 @ 08:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0