Precis startat en blogg!

Nu har jag precis startat en ny blogg där jag tänkte dokumentera om vad som händer i mitt liv! Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel och jord. Ska försöka vara ärlig och öppen i mina tankegångar och fantasier. Jag startar i första hand  bloggen för att hålla lite koll på mig själv, för att verkligen tänka igenom mina dagar och självklart berätta om mitt liv. Sen vore det ju väldigt kul ifall jag fick några läsare också!

Jag börjar med att presentera mig själv lite! Jag heter Elin och är 16 år gammal. I Augusti detta året kommer jag fylla 17 och jag kommer att spendera min födelsedag i Cypern! Älskart! Jag är en pigg och glad tjej oftast men ibland kan jag vara lite gnällig och envis. Jag bor ihop med båda mina föräldrar och våran katt. Vi har en bra relation till varandra och jag älskar dem verkligen! Jag går första året på Omvårdnads linjen och tycker hittills att det är riktigt kul. Min klass är underbar och jag känner redan starka band ihop med de flesta även fast vi inte alls känt varann så länge! Men vi har ju tre år till att komma ännu närmare varandra på! Jag har just nu ingen pojkvän och jag trivs väl inte allt för bra med det fast jag försöker vänja mig och stå på mina egna fötter! På fritiden brukar jag läsa, titta på filmer, träna: yoga, jogging eller powerwalk, umgås en hel del med vänner och självklart shoppa! Både jag och min mamma är lite av två shoppoholics vilket både kan räknas som positivt och negativt. Vi shoppar en hel del ihop och är alltid riktigt glada över våra bra inköp fast detta leder ju också till att det klirar lite tomt i kassan i mellan åt. Fast jag har med åren utvecklas till lite av ett budgetproffs vilket jag verkligen har nytta av. Mina favorit affärer är h&m, gina tricot, lindex och second hand. Det är ju visserligen inte några butiker som allmänheten inte brukar shoppa i, men jag mixtrar och blandar vilket har blivit till mig egna stil som kan förlikas med preppy fast i budgetklass! Mina favorit shoppingsidor på nätet är www.ellos.se, www.forever21.se och självklart www.hm.com/se. Sen älskar jag skor och väskor, vi skulle nog nästan kunna kalla det ett beroende för jag verkligen älskar det! Men jag har ju turen att ha en lika beroende mamma så vi delar på det mesta som går att dela på!
Nu har jag försökt att ge er en liten kort presentation om mig själv och är det något mer ni vill veta så kommentera frågor, jag lovar att svara!


Jag och min favvis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0