Vad har jag pysslat med..

Har medvetet varit lite oaktiv med bloggen eftersom jag känt brist på fantasi... Istället för att promenera, sola och prata i telefon har min vardagssysslor bytt ut till ett stort umgänge med Linda och väldigt mycket onyttig. Bara för min brist på fantasi! Men nu känner jag lite mer ork och lust så jag garanterar mer uppdateringar.
Men kontakta mig gärna igenom att kommentera eller skriva till mig över msn och säg vad ni vill att jag ska skriva om, det kan vara bara hur mina dagar ser ut, vad jag tänker på, vad jag tycker om en bok jag läst eller att ni vill se mina outfits. Jag lovar er att ge er de ni önskar om det är inom rimlig mängd!

XOX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0