Sommar preppy

Egentligen kanske man inte borde kalla min stil riktigt preppy. Jag blandar stilar till något som jag själv gillar vilket verkligen liknar preppy. Gossip girl tjejerna tar jag mycket ideer ifrån fast mina kläder aldrig kostar över 500 lappen. Jag bär ofta midjekjol, knästrumpor, högklackat, rosetter, klänningar och söta toppar eller tröjor. Det är min stil och jag trivs verkligen i det! Här är några fina grejer som jag verkligen skulle uppskatta(planerar att inhandla, snarast!) och allt är under 500 lappen!


Lite vardagligt preppy
Första jeansjacka, andra jeansjacka, söt svart tröja, brun skinnsko, cherise sko med 8 cm klack och marin blå siden ballerina

Kommentarer
Postat av: tove

den jeansjackan är så snygg! :D så enkel men ändå fin :D

2009-02-02 @ 17:31:47
URL: http://fifth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0