På jakt

Jag är nog den typens tjej som behöver en partner. Någon jag kan krypa ner brevid och sluta vara rädd för mörkret ihop med. Tryggheten i att veta att det finns någon som älskar mig och tycker jag är vacker och tryggheten av att ha hittat den killen som får mig att sluta vara på jakt.
När jag var yngre insåg jag inte alltid innebörden med att vara trogen, men nu vet jag att är du verkligen kär så finns det inga glimtar för någon annan. Och jag vill verkligen sluta glimta nu! Kanske är det så som många säger att det kommer när man minst anar det, att man borde sluta söka. Visst försöker jag verkligen sluta söka, fast det är så fel för mig. För jag är precis som Charlott, jag kan inte ge upp kärlek. För jag tror verkligen på kärleken. En dag kommer han som bara är som ett ljus ifrån ovan. Och jag måste ju vara öppen för att det ska ske? Om jag försöker ignorera det kanske jag inte märker när någon flitar med mig? Jag har ingen aning. Men jag hatar verkligen att sova ensam. Jag behöver någon som skyddar mig ifrån mörkret, det bara är så! Ibland vill jag vara ge upp men det kan jag inte för jag tror verkligen på den äkta kärleken.

XOX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0