Jag söker mig i dig

De senaste dagarna har jag inte tänkt. Inte oroat mig och försökt inte vara efterhängsen. Vad är en bra flickvän? Ska hon bry sig? Ska man fortsätta smsa ifall man inte får nåt svar? Vågar man ringa ifall man saknar?
Jag har nog ganska enkelt att bli efterhängsen men jag ser det inte själv som det. Jag saknar en person och terroriserar den tills den svarar. Bara för jag verkligen uppskattar den. Okej, riktigt så illa är det kanske inte. Bara mina närmaste vänner blir riktigt terroriserade ifall de inte svarar. Oftast blir jag små irriterad och känner mig dissad så jag pratar inte mer med personen tills den hör av sig och inte fattar varför jag inte hört av mig. Tålamodet hos mig är inte det bästa. Själv tycker jag det är ganska creepy när en person vill prata med en 24/7 så jag borde ju ha förståelse till att jag inte alltid kan prata med folk bara för att jag vill.
Jag önskar mig en kille som är ganska nere på jorden, ingen världs mästare. Han ska vara roligt, öppen och ärligt. För mig är allmänbildning väldigt viktigt för jag älskar att disskutera och prata. Han ska helst inte bli stressad och irriterad för lite för det är inte jag så jag skulle få panik om han var det. Han ska vara positiv och glad till det mesta. Självklart måste han ha sina motgångar men att man kan prata om det är då jätteviktigt. Sen är det viktigt att han har "fritids aktiviteter" eftersom jag har så många bollar i luften så sitter han hemma och bara väntar på mig så skulle jag inte må bra av det utan känt mig tvungen att vara där hos honom. Sen vill jag inte ha stans snyggaste kille för jag ser ingen karaktär i det. Om han haft en shing med hela stan är han inget kap i mina ögon utan jag blir snarare äcklad. Men att han har glimten i ögat är viktigt och att han inte är rädd för ett ärligt leende, för det är de två sakerna jag tycker är sexigast! De osexigaste jag vet är avundsjuka, att man inte kan byta kallingar dagligen och stryk. Jag avskyr när vissa män, även kvinnor, ska ha en image av att vara överlägsen. Bitterhet är också osexigt! Det toppar nog de osexigaste av osexighet faktiskt.
Jag antar att eftersom jag söker detta i någon, måste det finnas någon som söker det ungefär samma hos mig. Så jag får passa tungan lite och sluta vara så bortskämd. Jag menar inte bortskämd med pengar och saker utan att jag som slangen är van vid att få som jag vill. Men i den demokratisk värd så kommer jag ju aldrig lyckas med att bossa.

Vad söker du?

XOX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0