God äggröra

Äggröra är ett jättebra mellan mål eller frukost efter som de innehåller protein och inte så mycket fett! Förr brukade jag alltid koka mina ägg och mosa dem. Men när jag kom hem till Malin gjorde hon en äggröra i steckpannan och det blev betygligt mycket godare!

Man behöver:
Stekpanna
Flytande eller vanligt margarin
2-3 Ägg
Och örtsalt
Om man vill ha extra fyllighet i äggröran kan man tillsätta:
Hackade tomater eller paprika som man tillsätter i äggröran när den nästan är klar för jag tycker inte det blir så gott när de blir alldeles för varma

Sen brukar jag också skära lite grön sallad som jag lägger i när allt är klart!



XOX

Kommentarer
Postat av: Mammis

Behöver prata med dig om detta med ((L))

2009-02-04 @ 08:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0