En sex and the city karaktär i oss alla

Igår, som alla andra dagar denna veckan, spenderade jag hos Linda. Vi hade bunkrat upp oss med gladd och päron och satt som förlamade framför tvn. Egentligen är Sex and the city min favoritserie men det går an när det inte finns något bättre att frossa med. Jag tycker att tjejerna är underbara men att hela funkuseringen på sex blivit överdriven. I alla fall så kom vi fram till att det verkligen stämmer att vi alla har en bit Sex and the city chics i oss. Linda stämmer bra in med Miranda då hon alltid är den med ansvar och en seriösare bild på verkligheten, Micka är lik Samantha med hennes våghalsighet och att hon alltid säger vad hon tänker på, Malin är lik Carrie i hennes sätt att alltid bry sig om alla andra och jag är lik Charlott på mitt sätt att alltid ha höga krav fast jag egentligen är ganska flummig. Det finns i oss alla och jag är ganska övertygad om att det är betydligt fler tjejgäng än bara vårat som kan identifiera sig med tjejerna.



XOX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0