Det blir inte alltid som planerat

Som ni säkert läst tidigare skrev jag ett noggrannt inlägg om hur jag planerat upp mig dag. Ja, det blev inte riktigt som jag planerat! När jag precis lagt mig i min säng och börjat läsa ringer mig telefon. Det är min handledare och jag fick reda på att jag skulle ha möte tillsammans med henne och min handledare ifrån skolan idag klockan halv två, det hade jag inte en anning om! Där stod jag i pjyamas och var helt osminkad. Så jag slängde mig in i garderoden och drog på mig ett par slitna jeans, en tunika och min älsklings kofta. Ut i hallen och hämtade pappa som höll på att frosta ur frysen slängde ner maten och frukten i väskan och på med uggsen och jackan! Fort ut i bilen och hann faktiskt till jobbet på tio minuter! Så jag blev egentligen bara tio minuter sen.
Sen så är jag ju lite av ett kontrollfreak som verkligen brukar anteckna allt i min kalender. Men hur fulländad jag än försöker vara så funkar det inte! Det finns alltid en liten grej jag glömt fylla upp och sen tycker jag det är så pinsamt när jag har glömt det. Fast vi är ju alla mänskliga så jag antar att egentligen är det väl bara fånigt att jag känner så...

XOX

Kommentarer
Postat av: Andreas

vad hände med maten då?? om han bara slängde ner det??:O

2009-02-03 @ 20:14:41
Postat av: Andreas

vad hände med maten då?? om han bara slängde ner det??:O

2009-02-03 @ 20:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0